Zion en Las Vegas

15 september 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Oftewel de dag van het verschil; zo sta je ‘s-morgens oog in oog met de squirrels en muldeeren in het prachtige park “Zion”. En loop je in de middag over de strip in Las Vegas. Wat een bizarre verschillen! Gelukkig hadden we vandaag een “bonusuur” omdat we naar een andere tijdzone gingen, dat kwam vandaag wel goed uit!

Leuk om een keer mee te maken Las Vegas maar geef ons de squirrels maar. We zijn helaas niet naar “the Venetian” geweest. Dit lag voor ons helemaal aan de andere kant van de Strip.

Nu net terug in het hotel, wat prima is! Lekker douchen en relaxen en dan lekker slapen.

1. Astrid:
    16 september 2018
    Ik ben nog nooit in Las Vegas geweest, maar weet zeker dat ik het met jullie eens ben :)

Groetjes
    Astrid
  2. Toon van Geel:
    16 september 2018
    Ondanks dat jullie stadsmensen zijn verkiezen jullie de natuur boven het stadse.
    Misschien daar nog een gokje wagen om de vakantie mee te bekostigen? (Grapje)
  3. Erik en Esther:
    16 september 2018
    Vegas is inderdaad een heel contrast met wat jullie al gezien hebben en nog gaan zien! Ook geen gokje wezen wagen? 😉....
  4. Wilma, pieter en samantha:
    17 september 2018
    Wij zeiden al tegen elkaar leuk om een keertje te zien en evt even naar binnen te gaan maar that is it...
    Veilige voortzetting van de reis.
    Groetjes van ons drieën