Lombardstreet en Union Square

21 september 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker op ons gemak opgestaan en gegeten. Daarna moesten we de shuttle service, naar het vliegveld nog bevestigen en de tijd van ophalen doorkrijgen. Dit duurde helaas iets langer dan verwacht omdat ze onze reservering in eerste instantie niet konden vinden. Na enige tijd was alles dan toch in orde en hoorde we dat we morgen om 10.15 uur opgehaald zouden worden.

Hierna hadden we het idee om via Lombardstreet naar Union Square te lopen. Lombardstreet is een straatje waarin maar een paar huizen staan maar wat zo steil is dat ze er 8 haarspeldbochten in gemaakt hebben. Het eerste stuk was flink stijgen met het lopen, maar wel leuk om gezien te hebben. En onze workout voor vandaag hadden we al wel gehad daarmee.

Toch nog doorgelopen naar Union Square, onderweg even een lekkere kop cappuccino gedronken (heb je hier ook niet overal dus dat was weer heerlijk) en daarna wat gewinkeld.

Bij het teruglopen naar het hotel zag het werkelijk zwart van de zwevers, niet echt prettig om door te moeten maar ze lieten ons wel gewoon met rust. Het is meer het gevoel.

Nu weer terug in het hotel, dadelijk koffers inpakken en dan vliegen we morgen 13.45 (plaatselijke tijd) terug vanuit San Francisco naar Frankfurt (vluchtnummer LH9053). Hier komen we zondagochtend om 9.55 aan en we vertrekken dan om 12.40 weer naar Amsterdam (LH0992). Hopelijk gaat de terugreis beter dan de heenreis.

1. Erik en Esther:
    22 september 2018
    Hopelijk hebben jullie genoten van je huwelijksreis. Wij hebben in ieder geval wel genoten van jullie verhalen en foto’s. Wij hebben onze reis nog een keer gemaakt. Erg leuk! Een goede terugvlucht en hopelijk hebben jullie nog een paar dagen vrij voor het geval dat... 😂😂. X
  2. Wilma, pieter en samantha:
    22 september 2018
    Hele veilige en vooral goede terugreis..
    Dit was een reis om nooit te vergeten..
    Groetjes van ons drieën
  3. Karin:
    22 september 2018
    Wat was het leuk om elke ochtend wakker te worden met een verhaal van jullie. Wij wensen jullie een goede veilige terugreis!
    Groetjes uit Berkel 😘
  4. Albert en Annelies:
    22 september 2018
    Het was leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's erbij te zien!
    Goede en veilige reis terug naar Nederland!!
  5. Hans van Drunen:
    23 september 2018
    Ook wij hebben jullie met veel plezier gevolgd op jullie mooie huwelijksreis.
    Een mooie herinnering voor het leven!
    Fijne terugreis en tot snel.
    Angela, Hans, Lucas en Iris.