Bryce en Zion

14 september 2018 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen zoals gezegd op tijd opgestaan om nog wat foto’s te maken in Bryce Canyon. Eerst natuurlijk nog een ander sd kaartje in de camera gedaan en even uitgeprobeerd.

Wat was het anders zo vroeg in de ochtend vergeleken met gisterenmiddag. Gelukkig hebben we heel wat mooie foto’s kunnen maken.

Daarna zijn we op weg gegaan naar Springdale, een dorpje tegen natuurpark Zion Nadat we ingecheckt hadden en de spullen naar binnen gebracht hadden, zijn we met de shuttlebus naar het park Zion gegaan.

Wat schitterend, weer anders als Bryce en de Grand Canyon maar ook heel mooi. In Zion loopt de Virgin River, mooi helder water met af en toe versnellingen en normaal zijn er ook een aantal watervallen. Vanwege de droogte nu geen watervallen te zien helaas.

Morgenvroeg nog even terug naar Zion en daarna zet de roadtrip koers naar Las Vegas.

1. Wilma, pieter en samantha:
    15 september 2018
    Gelukkig zijn de foto's nu gelukt...
    Je hebt zo ie zo een hele mooie herinnering erbij..
    Veilige voortzetting van de reis..
    En Viva Las Vegas....
    Groetjes van ons drieën
  2. Astrid:
    Echt super mooie foto's,
    Ben benieuwd naar de overgang van die rustige natuur naar die viva stad..... ;))

Groetjes Astrid
  3. Erik en Esther:
    15 september 2018
    Wij waren ook weg van Bryce... hoewel het allemaal prachtig is daar!! Goede reis alvast naar Vegas...the Venetian moet je echt gezien hebben van binnen!!
    Veel plezier en liefs van ons! Xxx