Thuis

24 september 2018 - Eindhoven, Nederland

En nu zijn we inmiddels weer een dag thuis, en ook dat is weer erg lekker!

De terugreis verliep goed, half uurtje te laat vertrokken uit San Francisco maar door sterke rugwind toch bijna een uur eerder geland als gepland. En dan moet je, op de grootste luchthaven van Europa (Frankfurt) vanuit het vliegtuig met een bus naar de aankomsthal! Dat vond (vooral Johan) erg onprofessioneel.

De vlucht naar Amsterdam vertrok redelijk op tijd en we kwamen ook goed op tijd in Amsterdam maar de plek waar het vliegtuig naar toe moest was nog bezet en dus moesten we ergens een dik kwartier wachten voordat er een andere plek was.

Toen wachten op de koffers, de onze lieten lang op zich wachten en we dachten nog even dat ze in Frankfurt waren achtergebleven maar uiteindelijk waren ze er toch.

En toen liepen we de aankomsthal in en stonden Esther en Lieke ons op te wachten, zo lief! Natuurlijk eerst ff een bakkie gedaan met ze. Toen weer met de bus naar hotel vd Valk waar de auto nog stond. Dat verliep erg soepel en waren ook zo weer op weg naar huis. Vera was vooral heel blij dat we er weer waren!

Lekker geslapen vannacht in ons eigen bed en inmiddels al opgeruimd en wat was gewassen. Vanavond weer gewoon aardappels met groenten gegeten, heerlijk!

Ook het nieuwe koffie-apparaat (wat we gekocht hebben van het geld dat we met ons huwelijk hebben gekregen) hebben we geïnstalleerd en wat is ie lekker! Proeven? Bel, mail of app dan even.

Wat kunnen we terugkijken op een mooie huwelijksdag maar ook op een hele mooie en fijne huwelijksreis. We hebben van alle momenten genoten!

Verder hebben we deze reisblog ieder dag met plezier gemaakt en zoals we regelmatig lazen bij de reacties, dat het voor jullie leuk was om wakker te worden met een nieuw verhaal van ons. Zo werden wij iedere dag wakker met de reacties op dat verhaal, ook erg leuk en daarom willen we jullie bedanken voor het meelezen en meeleven!

1. Gerrie:
    Fijn weer thuis 😘
  2. Wilma, pieter en samantha:
    24 september 2018
    Jullie kunnen nog lang nagenieten van de reis..
    Wat een pracht foto's (en dan waren het er steeds maar een paar) en een leuke verhalen steeds...
    Groetjes van ons drieën
  3. Karel en Annet:
    24 september 2018
    Heerlijk om weer thuis te zijn. Gelukkig is alles goed verlopen. Wij hebben genoten van jullie verhalen en foto’s! Tot gauw. 😘🙋🏻
  4. Helma:
    24 september 2018
    Als het goed is geweest, en dat het dat was hebben we kunnen lezen in julle verslagjesen zien op de foto's, dan is THUIS ook weer heerlijk. Geniet nog maar lekker na!