Death Valley

16 september 2018 - Death Valley National Park, Verenigde Staten

Vanmorgen niet meer Las Vegas in geweest, hadden we beide niet zo’n behoefte meer aan.

We zijn op ons gemak naar Death Valley gereden, een mooie tocht met veel verschillende landschappen weer maar wat een lange saaie wegen zeg, kilometers lang een en dezelfde weg zonder al te veel zijwegen ook.

In Death Valley aangekomen gaf ons navigatiesysteem aan dat we over 1 kilometer op plaats van bestemming zouden zijn. Wij zeiden nog tegen elkaar: dat kan nooit kloppen we zitten nog in “the middle of nowhere”, maar toen we de bocht om kwamen zagen we ons hotel liggen; een oase. Midden in de woestijn een mooi hotel met een nog mooiere tuin. Gelukkig wel airco in het hotel want de temperatuur liep in de middag op naar 47 graden.

‘s-Middags nog even de woestijn ingereden en nog wat mooie plaatsen bezocht.

Nu net lekker gegeten in het hotel, want anders is er niets hier in de buurt.

Morgen de hitte weer uit en zetten we koers naar Mammoth Lakes.