Upper Antelope Canyon

11 september 2018 - Page, Verenigde Staten

Vandaag, zoals gezegd, de Upper Antelope Canyon tour gedaan. We hadden gereserveerd vanuit Nederland en zouden vanuit Page daar naar toe gaan met een bus. We hadden “prime time” gereserveerd, dan is de lichtinval het mooist. Kijk maar naar de foto’s dan zal je het zelf zien.

Na de middag nog even naar een stuwdam in wezen kijken bij de Colorado rivier. Wat een giga dam zeg, ook dat is groot in Amerika.

Daarna nog lekker ontspannen in het zwembad bij het hotel. Het is hier namelijk nog een graad of 35/36, dus lekker even afkoelen.

Morgen gaan we naar Bryce Canyon. Een tocht van ongeveer 150 mijl oftewel 240 kilometer. We gaan dus lekker rustig aan doen onderweg en genieten van de mooie dingen die we tegenkomen.

1. Karel en Annet:
    12 september 2018
    Prachtige foto’s zeg! Dat zal vast in het echt nog mooier zijn... Goede reis naar julie volgende stek. Groetjes🙋🏻
  2. Erik en Esther:
    Het is inderdaad zo mooi daar, dat dat bijna niet op foto’s is uit te drukken... op naar de volgende mooie momenten!! Xxx
  3. Karin:
    12 september 2018
    Wat ontzettend mooi zeg! Op naar nog meer prachtige ervaringen! 😘