De reis is begonnen.......en hoe?

6 september 2018 - Hermosa Beach, California, Verenigde Staten

Na een goed verblijf bij hotel vd Valk Schiphol moesten we ons om kwart voor 7 melden op het vliegveld.

Daar aangekomen bleek er al een vertraging te zijn van een uur. Niets aan te doen, maar een bakkie extra en wachten maar. Tegen 11 uur konden we boarden. Eenmaal in het vliegtuig bleek de  exacte vertrektijd nog niet bekend, ivm onweer en zware regen. Uiteindelijk werd het 12.20 uur en zouden we waarschijnlijk onze aansluiting in Zürich mislopen tenzij die vlucht ook vertraging had. Helaas deze vlucht ging redelijk op tijd en dus moesten wij ons melden bij de transferbalie. Hier bleek dat we al omgeboekt waren. We  vlogen om 17.20 naar Newark waar we om 20.10 plaatselijke tijd zouden aankomen. Daar zou het vliegtuig naar Los Angeles om 22.25 vertrekken. Drie vluchten dus in plaats van twee en wat extra uurtjes. De vlucht van Zürich naar Newark moesten we gescheiden zitten (en dat voor een pasgetrouwd stel).

Op Newark moesten we eerst, na de zware check van de U.S. Costums, de koffers halen en weer inchecken en waren blij dat we op tijd weer in het vliegtuig zaten. We waren al aan het taxieen toen bleek dat er een technisch probleem was en we moesten er dus weer uit. Er zou een ander toestel geregeld worden. Na zo’n 3 kwartier wachten bleek dat ook dat toestel kampte met een probleem dus toestel 3 moest komen. Uiteindelijk zaten we en konden we opstijgen.  Na een vertraging van ongeveer 11 uur kwamen we aan in Los Angeles, na een totale reistijd van 30 uur. Eerst de auto opgehaald, andere auto als we in gedachten(cabrio) hadden, maar een sedan ivm deze wel de ruimte voor onze bagage heeft, toen op zoek naar het hotel. Daar waren we om 6.15 in de ochtend. We hebben eerst om half 7 ontbeten en toen een paar uurtjes geslapen.

Hierna zijn we naar het strand van Hermosa Beach gelopen. Lekker op het gemak gedaan en vanavond weer op tijd ons bedje in zodat morgen onze “Road trip” kan beginnen.

1. Wilma, pieter en samantha:
    7 september 2018
    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen dat is het belangrijkste...
    Nu lekker gaan genieten zonder verdere verstoringen (hopelijk)
    Groetjes van ons drieën
  2. Erik en Esther:
    7 september 2018
    Ach, het wordt alleen maar beter. En mooier, véél mooier. Elke dag weer! Geniet ervan! X
  3. Erik en Esther:
    7 september 2018
    Wat een verhaal!! Heeft Johan een goeie vuurdoop gehad:)
    Fijn dat jullie er uiteindelijk zijn, nu kan het genieten echt beginnen!!
    Liefs van ons!
  4. Karel en Annet:
    7 september 2018
    Dat was een goede vuurdoop zeg! Maar nu kan het grote genieten beginnen! We wachten vol spanning op jullie verhalen! Veel plezier!!!xxx Karel en Annet
  5. Albert en Annelies:
    7 september 2018
    Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen!
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen, geniet van alles wat je ziet en meemaakt samen!